ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK
- BEVEZETÉS
Jelen dokumentum tartalmazza a Veres és Társai Kft. (székhely: 5900 Orosháza, Kossuth tér 10. Fsz.4., adószám: 12679197-2-04) mint szolgáltató (a továbbiakban: Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal / webáruház (mely a www.akvantumugras.hu oldalon és annak aloldalain, valamint a www.veresattila.hu domain néven és ennek aldomainjein, így ezen oldalon is megtalálható), használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, figyelmesen olvassa el az alábbi szerződés minden pontját, mivel rendelésének leadása előtt Ön úgy nyilatkozik, hogy megismerte jelen ÁSZF tartalmát és elfogadja azt.
Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinti kötelező érvényűnek, úgy kérjük, ne vegye igénybe az oldal szolgáltatásait.
Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.
Szolgáltató adatai:
Név: Veres és Társai Kft.
Székhely: 5900 Orosháza, Kossuth tér 10. Fsz. 4.
Kapcsolattartási adatok:
e-mail: info@akvantumugras.hu
telefon: +36 70 /36-46-252 (H-P és csak munkanapokon)
Adószám: 12679197-2-04
Tárhely-szolgáltató adatai:
Név: Veres és Társai Kft.
Székhely: 5900 Orosháza, Kossuth tér 10. Fsz. 4.
Elérhetőség: info@orosnet.hu
+36 70 36 46 252
- ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK
A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.
Jelen ÁSZF 2018. október 01. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldalunk felületén.
A www.veresattila.hu oldalon és minden aloldalán, a www.akvantumugras.hu oldalon és minden aloldalán, található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, azok szöveges, képi vagy bármely egyéb tartalmának bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése írásbeli engedélyköteles.
A programváltoztatás jogát minden rendezvényünknél fenntartjuk.
- JOGI NYILATKOZAT
Azzal, hogy látogatja a Veres és Társai Kft. által üzemeltetett www.veresattila.hu domain néven és ennek aldomainjein, a www.akvantumugras.hu és ennek aldomainjein elérhető weboldalakat, így jelen weboldalt, elfogadja az alábbi feltételeket, még abban az esetben is, ha nem vásárlója a Veres és Társai Kft-nek.
A Weboldallal kapcsolatos szellemi tulajdonjog
A www.veresattila.hu domain néven és ennek aldomainjein, a www.akvantumugras.hu és ennek aldomainjein szereplő minden szöveges és képi információt szerzői jog véd.
Jelen weboldalon található teljes tartalom minden része, minden eleme, szöveges, képi és egyéb tartalmai, valamint a tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával kapcsolatos minden képi és technikai megoldás, grafika, védjegy, logó, adatbázis és bármilyen más rész a Marketing Amazing Kft. szellemi tulajdonát képezik.
A www.veresattila.hu domain néven és ennek aldomainjein, a www.akvantumugras.hu és ennek aldomainjein elérhető weboldalak, így jelen weboldal bármely részének, bármilyen módszerrel, bármilyen technikával történő másolásával, terjesztésével és felhasználásával kapcsolatos minden jogot fenntartunk.
- ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK Adatkezelési tájékoztatónk letölthető az alábbi linkről.
Adatvédelmi nyilvántartási számunk: NAIH-99694/2016.
Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét), lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.
- A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖREA Veres és Társai Kft. által szervezett konferenciák, tréningek, szemináriumok, előadások, könyvek, online anyagok, melyeknek árát a www.orosnet.hu oldalon vagy azok aloldalain, az automatizaltertekesitesimodell.hu és aloldalai, a www.veresattila.hu vagy ennek aloldalain, valamint a www.akvantumugras.hu domain néven vagy ennek aloldalain, az egyes termékek leírásainál tesszük közzé, és amelyek változhatnak kedvezményes időszaktól függően. Az árak lefelé és felfelé is változhatnak az aktuális árhoz képest.
Fenti szolgáltatások, termékek online, illetve ritka esetben személyesen vásárolhatók meg (utóbbit minden esetben külön közzétesszük).
Upsell termék kizárólag az alap termékkel együtt vásárolható, önálló termékként nem lehetséges az upsell termék upsell áron történő megvásárlása. Amennyiben Ön mégis így vásárol az űrlapon, vásárlásának értékét visszafizetjük, megrendelését és minden adatát azonnali hatállyal töröljük a rendszerből.
- ÁRAK
- A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költsé A szállítási költség az Űrlap jobb oldalán található, valamint magában az űrlapban is feltüntetésre kerül, így a megrendelés véglegesítése előtt egyértelműen látható, valamint a Fizetés és Szállítás menüpontban is megtalálható az oldal alján. Ahol az árak nem bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.
- A rendezvények, valamint online anyagok, feltüntetett szolgáltatások 27% ÁFA-t tartalmaznak, a könyvek 5% ÁFA-t. Ettől eltérő ÁFA tartalmat minden esetben feltüntetjük az adott termék leírásánál és rendelési lehetőségéné
- Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekció Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
- Amennyiben bármelyik termékünkre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget hirdetünk meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelezzük a vásárlás előtt.
- A RENDELÉS MENETE
Ön a webshop oldalán található űrlap kitöltésével, majd a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra történő kattintással tudja a termékeinket, szolgáltatásainkat megvásárolni.
- FIZETÉSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN
Könyv, csomagküldés esetén futárral:
- online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!)
- utánvét
- átutalás
Rendezvény esetén:
- online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!)
- átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
Online tananyag esetén:
- online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!)
- átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
Előfizetői szolgáltatás esetén:
- automatikusan ismétlődő online bankkártyás fizetés az OTP Simple Pay-en keresztül (mobilon is működik!)
- átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
Amennyiben a banki utalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés elküldése után Ön egy megerősítő e-mailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz szükséges adatokat.
Amennyiben az online bankkártyás fizetést választja, tudomásul veszi, hogy a Veres és Társai Kft (5900 Orosháza, Kossuth tér 10) adatkezelő által a https://akvantumugras.hu/ felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: vezetéknév, keresztnév, email cím, számlázási cím.”
A kedvezményezett: Veres és Társai Kft.
Számlaszám: 10700316-25752508-51100005 (CIB Bank ZRt.)
Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit a visszaigazoló e-mailben kérünk Öntől. A számlát az utalás beérkezését követő 2 napon belül állítjuk ki és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus). Átutalásos fizetési mód esetén és rendezvényre való jelentkezés esetén csak akkor tud a rendezvényen részt venni, amennyiben átutalása a rendezvény megkezdése előtt beérkezik hozzánk (tehát amennyiben az összeget számlánkon jóváírják.)
Online Bankkártyás fizetés esetén a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32.) szolgáltatását használjuk, ahol a Megrendelő az OTP rendszerén belül adja meg a bankkártya adatokat, az közvetlenül nálunk nem kerül tárolásra és ahhoz hozzáférése nincs Szolgáltatónak. Bankkártyás fizetés esetén, a szeminárium számlánkon történő jóváírásától számított 1 napon belül állítjuk ki a számlát és küldjük el elektronikus módon a rendeléskor megadott e-mail címre (mivel ez automatikusan történik az űrlapon megadott adatok alapján, így legtöbb esetben ez automatikus).
Amennyiben Ön a vásárlásnál a „Megrendelem” / „Jelentkezem” / „Megvásárolom” / „Kérem” gombra kattint, úgy Ön tudomásul veszi, hogy rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.
Rendelésének elküldésével Ön kijelenti, hogy Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta előtt kezdte meg.
Megrendelésének megérkezését követően Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolást küld Önnek megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg Önhöz, úgy Ön mentesül az ajánlati kötöttség és szerződéses kötelezettségei alól.
A vásárló elfogadja, hogy az üzemeltetett cég által üzemeltetett elfogadóhely felhasználói adatbázisában tárolt bármely, a vásárlás során megadott adat a vásárló által átadásra kerüljön a Simple Pay (OTP Mobil Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság – 1093, Budapest, Közraktár u. 30-32., mint adatkezelő részére. Az adattovábbítás célja: a fizetési tranzakció megvalósítása, felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.
- A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSE
Megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 24 órán belül feldolgozzák és visszaigazolják Ön felé.
A szerződést rendezvény esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában teljesíti.
A program-, időpont- és helyszínváltoztatás jogát fenntartjuk – önkényesen ezt sosem tesszük, kizárólag előre nem látható, kiszámíthatatlan események okán változtatunk, és akkor is csak ha feltétlenül és elkerülhetetlenül szükséges.
Amennyiben a meghirdetett szeminárium időpontjában, helyszínében vagy egyéb körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon és e-mailben is felveszi Önnel a kapcsolatot és értesíti az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Önnek abban az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben sérti az érdekeit. Ebben az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 30 napon belül visszafizetjük Önnek.
- SZÁLLÍTÁS
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal (MPL) történik. A termék szállítási idejét a weboldal ismerteti a pénztár folyamat során, valamint a visszaigazoló e-mail is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárral, aki e-mailben és sms-ben is értesíti a szállítási időpontról.
SZÁLLÍTÁSI MÓDOK MAGYARORSZÁG TERÜLETÉN:
- MPL futárszolgálat házhozszállítással ONLINE BANKKÁRTYÁS fizetés esetén: 1500 Ft
- MPL futárszolgálat házhozszállítással UTÁNVÉTES fizetés esetén: 1500 Ft
A megrendeléseket, azaz csomagjaink összeállítását mi végezzük, és az MPL fogja a megadott címre szállítani.
Magyarország területén belül a csomag érkezése a rendelés visszaigazolását követő 2 munkanapon belül várható, azonban a pontos szállítási móddal és költségekkel kapcsolatban a rendelés beérkezését követően, e-mailben értesítjük.
Egymást követő két sikertelen kiszállítási kísérlet esetén a megvásárolt áru még 5 vagy 10 napig az MPL értesítésén feltüntetett helyén átvehető majd visszaküldésre kerül. A visszaérkezett áruról az Üzemeltető értesítést kap, mely értesítés alapján közvetlenül veszi fel a kapcsolatot a vásárlóval a szerződés teljesítésének sikeres lebonyolítása érdekében.
Amennyiben a termék kiszállítása a vásárló érdekkörébe tartozó okból a megrendelés visszaigazolását követő 30 napon túlmenően is meghiúsul, azt úgy tekintjük, hogy a szerződés teljesítése lehetetlenült, mely lehetetlenülésről a vásárlót e-mailben tájékoztatjuk. A tájékoztatás megküldését követően a terméket a Weboldalra/Webáruházba újbóli értékesítés céljából visszahelyezzük, míg a termék esetlegesen előre kifizetett vételárának visszautalását legkésőbb a tájékoztatást követő 14 napon belül elindítjuk a vásárláskor használt kifizető kártyára.
- ELÁLLÁS, FELMONDÁS
Elállási/Felmondási jog
Ön 3 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést.
Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 3 nap elteltével jár le.
Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
————-
Online termék esetén Megrendelésének elküldésével határozottan lemond az elállási jogáról a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek elküldésre került.
————-
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 30 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.
Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése, felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Hogyan gyakorolhatja Ön elállási/felmondási jogát?
Az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való megküldése útján gyakorolhatja. Nyilatkozatát Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus levelezési címére is megküldheti.
Amennyiben Ön él elállási/felmondási jogával, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti Önnek a megfizetett díjat az Ön által használt fizetési móddal megegyező módon.
Amennyiben Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdését követően él felmondási jogával, úgy tudomásul veszi, hogy Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénz-visszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).
Jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után felmondási jogát elveszíti, azzal nem élhet.
Amennyiben Ön elállási jogával rendezvények esetén a rendezvény meghirdetett időpontját megelőző 14 napban él, ill. amennyiben a rendezvényen nem jelenik meg, úgy Ön a megfizetett rendezvény árának megfelelő összegű kötbért köteles szolgáltatónak megfizetni. Ez praktikusan azt jelenti, hogy az Ön által már előzetesen befizetett rendezvény díját elveszíti. Ez a szabály akkor is érvényes, amennyiben az eredetileg leadott megrendelése a rendezvény előtti 14 napban történik. Így azzal vállalja azt, hogy a rendezvénnyel kapcsolatban elállási / felmondási joga nincs.
Kötbér kikötésére azért van szükség, mert ez bizonyítja számunkra az Ön teljesítésének komolyságát (tehát hogy jelentkezésének megfelelően, részt vesz a rendezvényen), ill. a kötbér összege fedezi a meg nem jelenésével Szolgáltatónál felmerült károkat (többek között a terembérlet költségeit és a betöltetlen részvételi hely miatti bevételkiesést). Ön rendelése elküldésével kifejezetten tudomásul veszi a fenti kötbér-kikötést, azt elfogadja.
- TERMÉKSZAVATOSSÁG:
Jótállás (pénzvisszafizetési garancia)
Hibás teljesítés esetén jelen szerződés alapján Szolgáltató jótállást vállal rendezvényeire. A Jótállás keretében szolgáltató vállalja, hogy amennyiben Ön – rendezvények esetén – nem elégedett a rendezvénnyel és az nem váltja be az Ön által hozzá fűzött reményeket, úgy a rendezvény teljes árát visszatéríti Önnek. Jótállási igényét a rendezvény napján, az ebédszünet végéig (vagy, amennyiben az ebédszünet elhúzódik, úgy legkésőbb a szeminárium napján 14:30-ig) köteles jelezni szolgáltató felé a helyszínen az erre a célra szolgáló “Garanciális igénylőlap” kitöltésével és leadásával. Amennyiben a rendezvény nem egész napos, vagy nincs „ebédszünet”, úgy az 1. szünet végéig köteles a jótállási igényét jelezni.
Amennyiben Ön viselkedésével zavarja a rendezvényt és a többi résztvevőt, úgy Ön szerződésszegést követ el és szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy ebben az esetben Önt távozásra szólítsa fel. Ebben az esetben Ön jótállási igényével nem élhet szolgáltatóval szemben.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Kép- és hangfelvétel
Előadóink védelmében az előadások videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás a konferencia teremben kizárólag a szünetekben engedélyezett.
A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós, videós és riporter is dolgozni fog. A rendezvényre történő jegyvásárlással Ön hozzájárul, hogy a fotója, az Önt tartalmazó videórész vagy az Önnel készült interjú publikálásra kerüljön.
- PANASZKEZELÉS
Megrendelés után esetleges panaszaival, kérdéseivel az alábbi telefonszámon fordulhat kollégáink felé: +36 70/3646252
Panaszait, észrevételeit az info@orosnet.hu email címen jelezheti felénk.
Személyesen csak előre egyeztetett időpontban, az 5900 Orosháza Kossuth tér 10. alatti székhelyünkön állunk rendelkezésére.
Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.
Esetlegesen felmerülő vitáink rendezésére Ön az Online Vitarendezési Platformot is igényben veheti. Az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.
A platform elérhető az alábbi linkről: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi linken találja meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek